English

ادامه عملیات تلافی‌جویانه نیروهای یمنی/علیه عربستان

سرویس بین الملل- عملیات تلافی‌جویانه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علیه متجاوزان و مزدوران در داخل و خارج از خاک‌های این کشور همچنان ادامه دارد.

ادامه عملیات تلافی‌جویانه نیروهای یمنی/علیه عربستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المیادین، وزارت دفاع یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور، در ادامه عملیات تلافی‌جویانه خود مراکز تجمع نظامیان سعودی در دو پایگاه الصحن و خشبان در عسیر را هدف قرار دادند.

در پی حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در کوه فاطِم که از دو سمت حَریب القَرامیش وحَریب نِهم در شمال شرق صنعا صورت گرفت، شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

از سوی دیگر سه مزدور منصور هادی به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه عُصََیفره در شمال غرب تعز و دو منطقه الکَدحه و الضباب به هلاکت رسیدند. همزمان با این تحول، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی پادگان العمری در بخش ذُباب و پادگان خالد بن الولید در چهارراه مَوزَع در جنوب غرب استان تعز را بمباران کردند.

شماری از نظامیان سعودی نیز در پی عملیات کمین منحصر به فرد ارتش وکمیته‌های مردمی یمن در پایگاه القرن در جیزان به هلاکت رسیدند. همزمان با این تحول، یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مراکز تجمع نظامیان سعودی در مجتمع الربوعه و پایگاه نَشَمه در عسیر را در هم کوبید.

در مقابل جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه المَزرَق در بخش حَرض در حَجه در غرب یمن را آماج حملات خود قرار دادند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه