English

داعش در مصر به مسلمانان هشدار داد به محل‌های تجمع‌ قبطی‌ها نزدیک نشوند

امیر داعش در مصر با اشاره به مکان‌هایی که ممکن است از سوی این گروه تروریستی هدف قرار بگیرد، به مسلمانان در مصر نسبت به نزدیک شدن به محل تجمع‌ قبطی‌ها، ارتش، پلیس، مراکز دولتی و تاسیسات اقتصادی و گردشگری هشدار داد.

داعش در مصر به مسلمانان هشدار داد به محل‌های تجمع‌ قبطی‌ها نزدیک نشوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه عربی ۲۴، امیر داعش در مصر که حدود سه سال قبل با ابوبکر بغدادی، سرکرده اصلی داعش بیعت کرد، در مصاحبه‌ای با مجله "النبأ" گفت: رابطه میان شاخه مصری "دولت اسلامی" و "ولایت سیناء" رابطه برادری و محبت و دوستی است. ما همگی سربازان "دولت اسلامی" در سرزمین سیناء و مصر هستیم و ما از مصر با گذر از سیناء به بیت‌المقدس راه پیدا می‌کنیم.

این امیر داعش که نام خود را فاش نکرد، مصری‌ها را به دلیل حمایتشان از دولت علیه "مجاهدان" به "کفر" متهم کرد و به آنها نسبت به عدم بازگشت از موضعشان هشدار داد.

وی همچنین گفت که هدف قرار دادن کلیساها در راستای جنگ علیه "کفر و کافران" صورت می‌گیرد.

امیر داعش، قبطی‌های مصر را به عملیات بیشتر تهدید کرد و گفت: استحکامات‌شان به حفاظت از آنها در مقابل سربازان ما کمک نخواهد کرد و آنها مخیر هستند تا یا به اسلام بپیوندند و یا جزیه بپردازند یا اینکه بجنگند.

وی همچنین از حامیان داعش که نتوانسته‌اند به این تشکیلات بپیوندند، خواست تا علیه نیروهای امنیتی و قبطی‌ها دست به عملیات انفرادی بزنند.

امیر داعش در مصر همچنین به مسلمانان نسبت به نزدیک شدن به محل‌های تجمع‌ قبطی‌ها، ارتش، پلیس، مراکز دولتی و تاسیسات اقتصادی و گردشگری هشدار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه