English

عباس، حماس را تهدید کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: در شرایطی که حماس به دودستگی‌ها دامن می‌زند، ما ادامه همکاری با حماس را نمی‌پذیریم.

عباس، حماس را تهدید کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد: در حالی که حماس باب دودستگی‌ها را گشوده است، ما ادامه همکاری با حماس را نمی‌پذیریم و من تصمیم گرفته‌ام تا در همه آنچه که با حماس در نوار غزه انجام می‌دهم، بازنگری کنم.

عباس گفت: به دلیل آنکه حماس آشتی را متوقف ساخت، من گام‌های بی سابقه‌ای اتخاذ خواهم کرد و در حال حاضر آشتی‌ای وجود ندارد و اگر حماس در اقداماتش در غزه تجدیدنظر نکند، من گام‌های بی سابقه‌ای اتخاذ می‌کنم و این اقدامات دردناک خواهد بود.

این اظهارات عباس در مقابل سفیران عرب در واشنگتن مطرح شد و وی در مقابل سفراء به تشریح جزئیات دیدارش با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و مساله اسیران و پرونده آشتی فلسطینی‌ها پرداخت.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر اینکه باید موضع‌گیری قاطعانه‌ای اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: مسئولان فلسطینی ۵۲ درصد از بودجه نوار غزه را پرداخت کرده‌اند.

وی گفت: آخرین بار، طرحی را به قطر ارائه دادیم اما حماس به ملاحظات ما پاسخی نداد. مساله‌ خطرناک‌تر اینکه حماس در این هنگام از تشکیل دولت خود در غزه خبر داده است و این علی رغم وجود و فعالیت دولت توافق ملی است که با توافق حماس در سال ۲۰۱۴ شکل گرفت.

عباس همچنین برگزاری هرچه‌سریع‌تر انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان و شورای قانون گذاری فلسطین را خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه