English

سوریه: رنج اسیران فلسطینی لکه ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است

سوریه با محکوم کردن اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در حق اسیران سوری و فلسطینی، از جامعه بین‌الملل و سازمان‌های حامی حقوق بشر خواست تا برای نجات جان این اسیران دست به کار شوند.

سوریه: رنج اسیران فلسطینی لکه ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت خارجه سوریه به نقل از یک منبع مسئول در این وزارتخانه اعلام کرد: هزاران اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیلی در اعتراض به اوضاع اهانت باری که به دلیل اقدامات نژادپرستانه مسئولان اسرائیلی متحمل می‌شوند و همچنین در اعتراض به مخالفت با خواسته‌های مشروعشان دست به اعتصاب غذا زده‌اند و اسیران قهرمان سوری و در راس آنها "صدقی المقت" نیز به این اعتصاب پیوسته‌اند.

این منبع گفت: سوریه از جامعه بین‌الملل و سازمان‌های حامی حقوق بشر و کشورهای هم‌پیمان اسرائیل می‌خواهد تا برای نجات جان این اسیران و برآورده کردن خواسته‌هایشان و پایان دادن به رنج آنها دست به کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: سوریه حمایت کامل خود را از اسیران فلسطینی و سوری اعلام می‌دارد و بر ایستادگی در کنار آنها تاکید می‌کند.

این منبع در وزارت خارجه سوریه تصریح کرد: ادامه رنج اسیران فلسطینی لکه ننگی بر پیشانی کشورهای غربی است که معیارهای دوگانه را در پیش گرفته‌اند و سیاست‌ سکوت و چشم پوشی را در قبال جنایت‌های اسرائیل در حق اسیران عرب دنبال می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه