English

هشدار پیونگ یانگ به واشنگتن: زیر دریایی ها اشتباه نکنند

سرویس بین الملل- پیونگ‌ یانگ هشدار داده که در صورت مشاهدۀ کوچک‌ترین حرکت اشتباه از زیردریایی امریکایی مستقر در آب‌های شبه‌جزیرۀ کره، آن را غرق خواهد کرد.‌

هشدار پیونگ یانگ به واشنگتن: زیر دریایی ها اشتباه نکنند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رسانه های کره شمالی، این کشور اعلام کرد: درصورتی‌که زیردریایی هسته‌ای یو‌اس‌اس میشیگان کوچک‌ترین حرکت نامربوطی در آب‌های شبه‌جزیره کره انجام دهد، به شَبح تبدیل شده و دیگر هرگز سطح آب را نخواهد دید.

کره شمالی افزود: استقرار این زیردریایی هسته‌ای در آب‌های شبه‌جزیره کره، هم‌زمان با استقرار گروهی از ناوهای هواپیمابر، تهدید نظامی علیه ماست.

این کشور همچنین هشدار داد که چه زیردریایی‌های هسته‌ای و چه ناوهای هواپیمابر، در برابر قدرت نظامی ما به قراضه‌های آهن تبدیل خواهند شد.

با بالا گرفتن تنش در شبه‌جزیرۀ کره، امریکا اخیراً یک فروند ناو هواپیمابر (یواس‌اس کارل وینسون) و یک زیردریایی اتمی‌اش (یواس‌اس میشیگان) را به آب‌های کرۀ جنوبی اعزام کرده است.

پیونگ‌یانگ این تهدیدات را در حالی بیان کرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، هشدار داد اگر کیم جونگ اون، رهبر کرۀ شمالی، بار دیگر «آزمایش هسته‌ای انجام دهد» ترامپ از این اقدام وی خشنود نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه