English

درخواست تکراری نیکی هیلی از سازمان ملل:

به جای اسرائیل به ایران توجه کنید

در ادمه رویکرد خصمانه واشنگتن علیه ایران نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت که سازمان ملل باید به جای اسرائیل به نفوذ ایران در منطقه توجه کند.

به جای اسرائیل به ایران توجه کنید

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه تایمز آو اسرائیل، نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنرانی‌اش در یک مجمع صهیونیست ها در نیویورک گفت: اگر قرار باشد اسرائیل در سازمان ملل هدف حمله قرار گیرد، آمریکا ساکت نخواهد ماند. سکوت کردن به هیچ وجه روش من نیست به ویژه اگر پای دفاع از دوستان آمریکا به میان باشد. ما در خاورمیانه دوست بهتری از اسرائیل نداریم.

وی در ادامه سخنان خود با تکرار ادعای خصمانه و ساختگی واشنگتن علیه سیاست‌های ایران در منطقه گفت: واقعیت این است که ایران کشور شماره یک در حمایت از تروریسم و منبع شماره یک بی ثباتی در خاورمیانه است. اعضای سازمان ملل باید دیدگاه در قبال ایران را بپذیرند و باید به نفوذ ایران در منطقه توجه کنند که به اشتباه این توجهشان به سمت اسرائیل جلب شده است.

هیلی افزود: اگر یک کشور باشد که سازمان ملل باید نسبت به آن نگران باشد، همان ایران است.

این ادعاها در حالی مطرح می شود که سیاست های مداخله جویانه و تفرقه افکنانه آمریکا و هم پیمانانش به ویژه در منطقه عامل اصلی بی ثباتی و ناآرامی ها در خاورمیانه و حتی جنگ های داخلی در کشورهای منطقه است، اما این کشورها تلاش می کنند تا با طرح چنین ادعاهایی توجه جامعه بین الملل را از این واقعیت آشکار منحرف کنند تا به این سیاست هایشان ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی