English

اردوغان: به خاطر مبارزه با ظلم به ما دیکتاتور می‌گویند

رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد، برای اینکه در برابر "ظلم‌های انجام شده" صدای خود را بلند کرده‌ایم به ما دیکتاتور می‌گویند. بگذارید آنها به من دیکتاتور بگویند اما باز هم من صدای خود را بلند خواهم کرد.

اردوغان: به خاطر مبارزه با ظلم به ما دیکتاتور می‌گویند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در مراسمی به مناسبت روز مبعث در استانبول گفت: پیغمبر ما نیز در برابر ظلم‌ها سکوت نکرد. سکوت در برابر ظلم، ظلم است بر همین اساس ما نمی‌توانیم در برابر کسانی که ظلم می‌کنند بگوییم شما کار خوبی می‌کنید و به کارتان ادامه دهید.

وی در ادامه افزود: مسلمانان خود وظیفه دارند که از عزتشان دفاع کنند. مسلمانان باید عزت خود را در مسیر پیامبرانمان پیدا کنند. باید شرایط موجود در جهان اسلام را به خوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهیم. در چنین شرایطی می‌توانیم کمبودها را برطرف کرده و اشکالات موجود را درست کنیم.

اردوغان اضافه کرد: در حال حاضر یکی از دلایل اصلی که مساله فلسطین به چنین شکل دردآوری پیش می‌رود این است که مسلمانان در درگیری با یکدیگر به سر می‌برند و دیگر زمانی برای توجه به این مساله ندارد. بی اعتنایی جهان اسلام به این مساله ناراحت کننده است. ما اکنون تمام تلاش خود را می‌کنیم که به حل این مساله کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه