English

ترامپ: منتظر تجمعی بزرگ در پنسیلوانیا باشید

رئیس‌جمهوری آمریکا وعده برگزاری تجمعی بزرگ در پنسیلوانیا را داد.

ترامپ: منتظر تجمعی بزرگ در پنسیلوانیا باشید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فاکس‌نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرده که شنبه آینده که همزمان با یکصدمین روز ورود وی به کاخ سفید نیز به شمار می‌رود در پنسیلوانیا تجمع بزرگی تشکیل خواهد داد.

ترامپ روز شنبه در توییتی نوشت: تجمع بزرگی در پنسیلوانیا برگزار خواهم کرد. منتظر آن باشید.

این خبر در زمانی از سوی ترامپ منتشر شده که رئیس‌جمهوری آمریکا موضوعات مهمی مانند مهلت روز جمعه کنگره برای تصویب بودجه جدید فدرال در پیش رو دارد.

ترامپ به دستیابی قانونگذاران به یک نفطه مشترک و ممانعت از تعطیلی دولت خوشبین است. اما میک مولوانی، مدیر بودجه ترامپ اعلام کرد که بودجه جدید باید شامل تامین سرمایه پیشنهادی ترامپ برای ساخت دیوار مرزی آمریکا و مکزیک نیز باشد. این موضوع باعث شده که دموکراتها و طبق گزارشات جمهوریخواهان از مذاکرات خارج شوند.

نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز- واشنگتن پست حاکی است که پس از گذشت 100 روز از ریاست جمهوری ترامپ، وی پایین ترین میزان محبوبیت را در شرایط کنونی از سال 1945 میلادی داشته است. البته هنوز 96 درصد کسانی که در ماه نوامبر از وی حمایت کردند، حاضر هستند بار دیگر نیز این کار را انجام دهند. ترامپ با چالش های قابل توجهی روبرو است.

بیش از 60 درصد رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که ترامپ صادق و قابل اعتماد نیست و قادر به درک مشکلات جامعه آمریکا نبوده است. 56 درصد آمریکایی ها نیز اعلام کرده اند که ترامپ در 100 روز نخست ریاست جمهوری عملکرد خوبی نداشته است. 55 درصد نیز اعلام کرده‌اند که ترامپ در تنظیم سیاست های کلی و کلان از هیچ گونه اصولی تبعیت نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه