English

نتانیاهو:

سوریه نماینده ایران است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای این که سوریه نماینده ایران است، گفت که اسرائیل و بسیاری از کشورهای منطقه و جهان از حمله به سوریه و تغییر راهبردی در سیاست خارجی آمریکا که دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور طلایه دار آن است، استقبال می کنند.

سوریه نماینده ایران است

به گزارش خبرگزاری موج به نوشته روزنامه جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو پیش از دیدار با جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در دفترش خاطرنشان کرد که اسرائیل تغییری عمده در مسیر سیاست آمریکا احساس می کند.

وی افزود: این تغییر در اظهارات صریح ماتیس درباره ایران و اظهارات صریح و جدی ترامپ و اقدام بسیار صحیح وی علیه استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط سوریه که نماینده ایران به شمار می آید، به وضوح دیده می شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد، این تغییر مورد استقبال جهان و منطقه ماست و من فکر می کنم این تغییری خوشایند و راهبردی در رهبری آمریکا و سیاست آمریکاست.

نتانیاهو گفت: اسرائیل و آمریکا ارزش های مشترک و تهدیدهای مشترکی دارند. خطرات مشترک شامل تهدیدهای دوجانبه شبه نظامیان اسلام گرا از جانب افراطیون شیعه تحت رهبری ایران و افراطیون سنی تحت رهبری دولت اسلامی است.

نتانیاهو خاطرنشان کرد، ما و آمریکا متعهد به خنثی کردن این خطرات و استفاده از فرصت های مشترکی هستیم که به سبب منافع مشترک با برخی همسایگان عربی اسرائیل به وجود می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه