English

ریابکوف: امیدواریم آمریکا بفهمد که برجام توافقی با دوام است

معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به اقدام دولت آمریکا در بازبینی تحریم های لغو شده ایران عنوان داشت: امیدواریم پس از بازبینی آمریکا بفهمد که برجام توافقی با دوام است.

ریابکوف: امیدواریم آمریکا بفهمد که برجام توافقی با دوام است

به گزارش خبرگزاری موج، «سرگئی ریابکوف» امروز جمعه در مصاحبه با تاس با اعلام این مطلب در ادامه گفت: مسکو امیدوار است، واشنگتن پس از ارزیابی به ماندگاری و سودمندی برجام از دیدگاه صلح بین المللی و ثبات منطقه ای پی ببرد.

معاون وزیر خارجه روسیه با تاکید بر اینکه روسیه پیگیرانه برای تحکیم برجام تلاش می کند، اظهار کرد: تلاش واشنگتن برای گردآوری موضوع های مرتبط با برجام و ادعاهایی در مورد ایران که با مساله هسته ای بی ارتباط است، نگرانی جدی در پی دارد که سازنده نیست و برای مخالفت با آن آمادگی داریم.

ریابکوف همچنین گفت: به نوبه خود مجموعه ای از پرسش ها را خطاب به مقام های آمریکایی مطرح خواهیم کرد. نخست اینکه مسائل مربوط به تعهدهای برجامیرا تنظیم کنند.

بر اساس این گزارش امور مالی آمریکا در شرایط تحریم ها مانع اجرای طرح های تجاری می شود.

وی در پایان افزود: دستگاه های مالی آمریکا (خزانه داری و وزارت دارایی آمریکا) فقط با این ادعا که برخی طرح ها به گمان اینکه ممکن است با برنامه هسته ای ایران مرتبط باشد، کارشکنی می کند و تلاش خواهیم کرد تا واشنگتن به شیوه ای که باید به ایرادهای ما توجه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه