English

اعتراض مرکز حقوق بشر بحرین به زندانی شدن فعال حقوق بشری این کشور

مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در توئیتر ضمن انتقاد شدید از اقدامات ضد حقوق بشری رژیم آل خلیفه، نسبت به وضعیت وخیم «ناجی فتیل» فعال حقوق بشری این کشوردر زندان های آل خلیفه، اعتراض کرد.

اعتراض مرکز حقوق بشر بحرین به زندانی شدن فعال حقوق بشری این کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: این فعال حقوق بشری به دلیل اتهامات بی اساس از سوی رژیم آل خلیفه به 15 سال زندان محکوم شده است.
این مرکز حقوق بشری در ادامه تاکید کرده است: این فعال حقوق بشری به دلیل اقدامات اجتماعی خود در زندان به سر می برد و در معرض شکنجه و آزار و اذیت دستگاه قضایی بحرین قرار دارد.
مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر پیشتر تصریح کرده بود: رژیم آل خلیفه باید آزار و اذیت حامیان حقوق بشر در بحرین را متوقف کند.
طی 10 سال اخیر بحرین شاهد حوادث فاجعه آمیز سرکوب نارضایتی های مردمی از سوی رژیم آل خلیفه به جای ارائه خدمت به مردم بحرین بوده است.
براساس اعلام مجامع حقوقی بحرین، سرکوب آزادی های عمومی، ممانعت از ابراز عقیده و در معرض انواع ظلم و ستم قرار گرفتن عموم شهروندان بحرینی بویژه شیعیان این کشور توسط رژیم آل خلیفه در سال 2016 در هیچ سالی سابقه نداشته و مردم بحرین درحالی سال جدید را آغاز کرده اند که بسیاری از زندانیان سیاسی تنها به خاطر مطالبه گری عدالت و حقوق مصرح خود در زندان به سر می برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه