English

نیروهای مردمی یمن شماری از مزدوران وهابی را هدف قرار دادند

سرویس بین الملل- یگان های ارتش وکمیته های مردمی یمن روز گذشته سه شنبه با حمله به مواضع مزدوران سعودی در جیزان، نجران وعسیر تلفات و خسارات فراوانی به آنان وارد آوردند.

نیروهای مردمی یمن شماری از مزدوران وهابی را هدف قرار دادند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری المسیره،  بر اثر  این عملیات تلافی جویانه، شماری از نظامیان عربستانی کشته و زخمی و یک دستگاه خودروی نظامی و بلدوزر آنها منهدم شد.

یک منبع نظامی درعسیر گفت که یگان های ارتش و کمیته های مردمی با حمله موشکی به بلدوزر عربستانی در منطقه المسیال در عسیر، آن را منهدم و شماری از نظامیان عربستانی را کشته و زخمی کردند.

وی افزود: توپخانه ارتش یمن روز گذشته محل تجمع نظامی عربستانی در المسیال و الربوعه در عسیر را هدف حمله های خود قرار داده خسارات جانی و مالی زیادی به آنها وارد ساختند. 

به گفته این منبع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در حمله روز گذشته خود به نظامیان عربستانی در منطقه کرس جوبح ، الدخان و الغاویه در جیزان، یک خودرو نظامی آنها را منهدم وشماری از نظامیان عربستانی را کشته و زخمی کردند. 

حملات و بمباران های مناطق مختلف مسکونی یمن توسط سعودی ها با سکوت و بی تفاوت آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه