English

ساندی‌تایمز: آمریکا به انگلیس خبر داده احتمال حمله پیشگیرانه به کره شمالی وجود دارد

یک روزنامه انگلیسی نوشت، مقامات نظامی و مشاوران امنیتی آمریکا به همتایان انگلیسی خود خبر دادند واشنگتن حمله نظامی پیشگیرانه به کره شمالی در نظر دارد.

ساندی‌تایمز: آمریکا به انگلیس خبر داده احتمال حمله پیشگیرانه به کره شمالی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، مقامات آمریکایی به همتایان انگلیسی خود خبر دادند احتمال حمله پیشگیرانه علیه پیونگ‌یانگ وجود دارد.

روزنامه انگلیسی ساندی‌تایمز در گزارشی نوشت، مقامات ارشد ارتش آمریکا به همتایان انگلیسی خود گفته‌اند، واشنگتن گزینه حمله پیشگیرانه علیه کره شمالی را در نظر دارد.

ساندی تلگراف ادامه داد منابع ارشدی در دولت انگلیس گفته‌اند آمریکا بر این باور است که قادر خواهد بود با تخریب تجهیزات کلیدی، تهدید کره شمالی را برای همسایگان و برای آمریکا از میان ببرد.

بر اساس گزارش ساندی تایمز، جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا با مایکل فالن وزیر دفاع انگلیس پیش از این درباره حمله به کره شمالی گفت‌وگو کرده و گفت وگوهایی در همین زمینه میان مقامات انگلیسی و مشاور امنیت ملی آمریکا انجام گرفته است.

منبع دیگری به ساندی تایمز گفت، مقامات آمریکایی به نقطه‌ای رسیده‌اند که فکر می‌کنند احتمالا باید اقدام پیشگیرانه انجام دهند و در مقایسه با سال گذشته، احتمال اقدام نظامی بیشتری از سوی آمریکا علیه کره شمالی وجود درد.

ژاپن و کره جنوبی درباره اقدام نظامی آمریکا گفته‌اند که در این باره احتیاط می‌کنند چرا که این اقدام می‌تواند به آتش وسیع‌تری در منطقه بیانجامد.

این در حالیست که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز با سفر به کره جنوبی با مقامات این کشور درباره مساله کره شمالی گفت‌وگو می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی