English

منابع یمنی: ۱۰۰ مزدور سعودی در حمله موشکی به «المخا» کشته شدند

یگان موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله روز چهارشنبه گذشته با شلیک یک فروند موشک بالستیک «قاهر ام2»، پایگاه عناصر مسلح و مزدور وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن و ائتلاف سعودی را منهدم کردند.

منابع یمنی: 100 مزدور سعودی در حمله موشکی به «المخا» کشته شدند

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از اعلام امروز (شنبه) خبرگزاری سبانت، یگان موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله روز چهارشنبه گذشته با شلیک یک فروند موشک بالستیک «قاهر ام2»، پایگاه عناصر مسلح و مزدور وابسته به دولت مستعفی و فراری یمن و ائتلاف سعودی را منهدم کردند.
خبرگزاری سبانت به نقل از منابع نظامی یمن درباره تعداد تلفات این حمله موشکی تخمین زد که 100 نفر از عناصر مزدور از پای درآمدند.
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن اخیرا موشک بالستیک جدید «قاهر ام2» را رونمایی کرد و چندی پیش نیز برای نخستین بار با شلیک همزمان سه فروند از این نوع موشک، پایگاه هوایی «ملک خالد» در شهر خمیس مشیط در استان عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.
حملات موشکی ارتش و رزمندگان یمنی علیه متجاوزان سعودی، واکنش طبیعی یک ملت به تجاوز غیرقانونی و حملات مخرب رژیم سعودی علیه مردم مظلوم یمن است.
ارتش و کمیته های مردمی یمن در عرصه های نظامی و سیاسی توانسته اند در برابر تجاوز آشکار ائتلاف «عربی - آمریکایی» به سرکردگی عربستان مقتدرانه ایستادگی کند.
مقامات نظامی یمن بارها تاکید کردند که واکنش‌های موشکی رزمندگان یمنی علیه متجاوزان سعودی تا زمان ادامه جنایات و حملات آل سعود علیه یمن ادامه دارد.
عربستان همراه با چند کشور عربی و آمریکا از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی