English

ترامپ در حمله به سوریه تسلیم دخترش شده بود

سرویس بین الملل- رئیس جمهور آمریکا در حمله شنبه گذشته به سوریه توسط دخترش ترغیب شده بود.

ترامپ در حمله به سوریه تسلیم دخترش شده بود

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری اکسپرس، دونالد ترامپ حمله نظامی به پایگاه هوایی ارتش سوریه را پس از آن انجام داد که از سوی یکی از مشاورانش برای انجام این حمله متقاعد شد.

این پایگاه به نقل از منابع نزدیک به ترامپ نوشت: طرح حمله به پایگاه نظامی سوریه با 59 موشک تاماهوک از سوی ایوانکا کلید خورد.

اکسپرس افزود: حمله نظامی پاسخی بود به آنچه «شکسته شدن دل» دخترش از حملات شیمیایی سوریه خوانده شده است.

این پایگاه خبری نوشت: ترامپ مدت‌های طولانی مخالف دخالت نظامی در سوریه بوده است، نه تنها زمانی که صرفا به عنوان یک شهروند عادی سیاست‌های اوباما در راستای مداخله در منطقه را مورد انتقاد قرار می‌داد بلکه در زمان ریاست جمهوری.

در ادامه این گزارش آمده است: تعدادی از جمهوریخواهان عقیده دارند که  این چرخش سیاسی ترامپ در حالی اتفاق افتاده که ایوانکا در پاسخ به حملات شیمیایی در سوریه، وی را متقاعد به انجام این حمله کرده است.

به نوشته این نشریه، در پی حمله شیمیایی در سوریه ایوانکا ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت دل‌شکسته و خشمگینم از دیدن تصاویری که از سوریه بعد از حمله شیمیایی بیرون آمده است.

این پایگاه گزارش داد: ایوانکا اغلب به پدرش مشاوره می‌دهد و نیاز بود که در برابر این حمله شیمیایی نیز تصمیمی گرفته شود و ایوانکا از عدم واکنش مستقیم به حمله شیمیایی به خشم آمده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه