English

مقامات سوئد:

مظنون بازداشتی حمله استکهلم برای سرویس‌های اطلاعاتی فردی شناخته شده است

مقامات سوئدی مظنون بازداشتی در ارتباط با حمله استکهلم را فردی شناخته شده برای سرویس‌های اطلاعاتی معرفی کرده و از کشف یک وسیله مشکوک توسط پلیس در کامیون ربوده شده خبر دادند.

مظنون بازداشتی حمله استکهلم برای سرویس‌های اطلاعاتی فردی شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری موج، در پی حادثه تروریستی روز جمعه گذشته در پایتخت سوئد که منجر به کشته و زخمی شدن عده‌ای از شهروندان بیگناه این کشور شد، مقامات سوئدی اعلام کردند که مظنون بازداشتی در ارتباط با حمله استکهلم برای سرویس‌های اطلاعاتی فردی شناخته شده بوده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «دان الیاسون» از مقامات پلیس سوئد و «آندرس تورنبرگ» از مسئولان سرویس‌های اطلاعاتی سوئد طی کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص مظنون بازداشتی این حمله اعلام کردند: مظنون حمله اخیر با کامیون در مرکز استکهلم یک تبعه 39 ساله ازبک است که فردی شناخته شده برای سرویس‌های اطلاعاتی است.

پلیس سوئد همچنین اعلام کرد که یک وسیله مشکوک در کامیونی که حمله استکهلم با آن صورت گرفته، کشف کرده است اما اطلاعات و جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نداد.

روز جمعه گذشته کامیونی با جمعیت عابران پیاده در مرکز شهر استکهلم پایتخت سوئد برخورد کرد که بر اثر آن 4 نفر کشته و 12 نفر زخمی شدند.

نخست‌وزیر سوئد ساعتی بعد از وقوع این حمله گفت که تمامی نشانه‌ها حاکی از آن است که این حادثه تروریستی بوده است.

پلیس سوئد پس از وقوع حمله از دستگیری یک نفر در شمال استکهلم خبر داد و گفته می‌شود که وی مسئولیت انجام این حمله را به عهده گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه