English

کشته شدن بیش از ۲۰۰ تروریست در عراق/ خنثی سازی حمله داعشی‌ها به حمرین

منابع امنیتی عراق از کشته شدن بیش از ۲۰۰ تروریست در استان های صلاح الدین و نینوا این کشور خبر داد.

کشته شدن بیش از ۲۰۰ تروریست در عراق/ خنثی سازی حمله داعشی‌ها به حمرین

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، یک منبع محلی در استان دیالی امروز جمعه گفت: نیروهای داوطلب مردمی (الحشد الشعبی) حملات عناصر گروه تروریستی داعش به مراکز امنیتی در منطقه حمرین در شمال شرقی شهر بعقوبه را خنثی کردند.

این منبع امنیتی گفت: نیروهای الحشد الشعبی مواضع داعش را با موشک هدف قرار دادند که تلفات و خسارتهای زیادی به داعش وارد شد.

کشته شدن 200 داعشی در صلاح الدین

استانداری صلاح الدین عراق امروز جمعه از آغاز عملیات نظامی پیش دستانه برای پیگرد عناصر داعش در این استان خبر داد و اعلام کرد که در این عملیات تاکنون حدود 200 داعشی کشته شده اند.

در بیانیه استانداری صلاح الدین آمده است:  نیروهای امنیتی برای گرفتن انتقام شهدای عراق و این استان، عملیات پیش دستانه ای را در چند منطقه انجام دادند که به کشته شدن 200 عنصر داعش منجر شد.

این بیانیه افزود: در عملیات یاد شده چهار خودروی بمبگذاری شده منهدم شد . نیروی هوایی عراق سهم بزرگی در حمایت از نیروهای زمینی ایفا کردند.

انهدام دو مخفیگاه داعش در تلعفر

ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق از انهدام دو مخفیگاه گروه تروریستی داعش و کشته شدن 19 تروریست در جریان حمله هوایی جنگنده های عراقی به منطقه تلعفر در استان نینوا خبر داد.

در بیانیه ستاد اطلاع رسانی جنگ عراق آمده است: با استناد به اطلاعات رسیده، نیروی هوایی در جریان دو حمله، یک مقر فرماندهی عملیات داعش را در محله القادسیه در منطقه تلعفر منهدم و 9 تروریست را به هلاکت رساند و همه تجهیزات و خودروهای داخل این مقر را از کار انداخت.

این بیانیه افزود: در دو حمله هوایی دیگر نیز یک مقر تروریست ها منهدم و 10 نفر از آنها کشته شدند. این مقر در محله المثنی در منطقه تلعفر واقع بود.

براساس این بیانیه، در جریان این حمله، همه سلاح های مقر منهدم شد. این مقر محل پذیرش تروریست های خارجی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه