English

آرش اشکان در گفت و گو با موج

انتشار شایعات بی اساس علیه ایران سناریوی سران سعودی است

سرویس بین الملل- کارشناس امور غرب آسیا درباره دیپلماسی بحران آفرینی وهابیون حاکم بر عربستان گفت: سران سعودی در چارچوب سیاست خارجی اشتباه خود به انتشار شایعات بی اساس علیه جمهوری اسلامی اقدام می کنند.

انتشار شایعات بی اساس علیه ایران سناریوی سران سعودی است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، آرش اشکان با اعلام این مطلب افزود: اخیرا شایعات بی اساسی درباره آنچه که مقامات بحرین مدعی شده اند منتشر شده است. این شایعات در ادامه سناریوی خصمانه وهابیون سعودی و با نفوذ خود در برخی کشورهای وابسته منطقه انتشار یافته است.

این کارشناس امور غرب آسیا در بخش دیگری تاکید کرد: انتشار شایعات بی اساس علیه ایران سناریوی شکست خورده سران سعودی است و با این اقدامات نمی توانند برای خود در عرصه بین الملل جایگاهی دست و پا کنند.

وی اضافه کرد که ادعای رژیم آل خلیفه مبنی بر بازداشت یک گروه تروریستی وابسته به ایران، موضوع تازه ای نیست و سران بحرین همواره به این گونه اقدام ها دست می زنند تا راهی برای برونرفت از اعتراضات مردمی علیه بی عدالتی در این کشور پیدا کنند.
آرش اشکان به این نکته نیز اشاره کرد که سران وهابی سعودی که در ریخت و پاش های بیت المال این کشور حتی خشم مردم کشورهای اروپایی را به هنگام سفر شاه سلمان برانگیخته است، 200 میلیون دلار برای تغییر دیدگاه عمومی مردم جهان مبنی بر پشتیبانی عربستان از تروریسم و جایگزینی جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی تروریسم به دولت آمریکا پرداخت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه