English

حماس: ملت فلسطین هیچ گزینه جایگزینی برای سرزمین خود ندارد

یک رهبر برجسته جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که ملت فلسطین ضمن پایبندی به سرزمین و حفظ ایمان خود طی سال‌های گذشته، از هیچ‌گونه فداکاری در راه سرزمین خود فروگذار نکرده است و در عین حال، چیزی را به عنوان جایگزین سرزمین فلسطین قبول نخواهد کرد.

حماس: ملت فلسطین هیچ گزینه جایگزینی برای سرزمین خود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، خلیل حیه، رهبر برجسته جنبش مقاومت اسلامی (حماس) خاطرنشان کرد که ملت فلسطین با تمامی طرح‌های اسکان فلسطینیان در خارج از مرزهای فلسطین مخالف است.

وی افزود: برای آوارگان فلسطینی هیچ گزینه جایگزینی به جای سرزمین فلسطین وجود ندارد و احداث مساجد و کشاندن جوانان به سمت آنها به منزله تربیت نسل جدید آزادیبخش و پیروزمند است و در عین حال پایبندی ملت فلسطین به دین و وطن خود را نشان می‌دهند.

حیه ضمن ابراز امیدواری برای آزادسازی مسجدالاقصی در آینده نزدیک، تصریح کرد که ملت فلسطین همگی پشت مقاومت هستند و این ملت صبور از هیچ کمک مالی و معنوی در راه حمایت از مقاومت دریغ نمی کند و در نهایت بر دشمن خود پیروز خواهد شد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در باریکه غزه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که جنایت ترور مازن فقها، اسیر آزاده و تبعید شده فلسطینی یکی از حلقه‌های منازعه با رژیم صهیونیستی بود و این جنبش جمهوری عربی مصر به عنوان طرف ناظر بر قرارداد مبادله اسرای وفاداری به آزادگان یا همان مبادله شالیت را در جریان جنایت ترور مذکور قرار داده است.

وی افزود: جنایت ترور فقها نوعی نفوذ امنیتی رژیم صهیونیستی در منطقه محاصره شده غزه است، اما با این وجود، امنیت در این منطقه برقرار است و سرویس‌های امنیتی تمام تلاش خود را برای حفظ وطن و جبهه داخلی به کار می‌گیرند.

حیه در پایان تصریح کرد که جنبش حماس قصد ورود به عرصه جنگ را ندارد اما در صورتی که جنگی به آن تحمیل شود در مقابل دشمن صهیونیستی که هرروز به فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری و حتی اراضی اشغالی سال 48 تجاوز می‌کند، ایستادگی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه