English

الرای الیوم پیشنهاد داد:

نصب تابلوی "خواب ممنوع" در نشست بعدی سران اتحادیه عرب

خواب عمیق سران برخی کشورهای عربی در نشست اتحادیه عرب همچنان سوژه رسانه‌ها باقی مانده و یک روزنامه عربی پیشنهاد داد که در نشست بعدی اتحادیه عرب تابلوی "خواب ممنوع" نصب شود.

نصب تابلوی "خواب ممنوع" در نشست بعدی سران اتحادیه عرب

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه الرای الیوم در مقاله‌ای به بررسی خواب رفتن سران برخی کشورهای عربی در نشست اتحادیه عرب در بحر المیت اردن پرداخت.

الرای الیوم در این مقاله نوشت: در نشست اخیر اتحادیه عرب در اردن چند تن از رهبران کشورهای عربی در خواب عمیقی فرو رفتند به خصوص که دو نفر از آنها "عبد ربه منصور هادی" رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن و "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بوده که شرایط کنونی در کشورهای آنها دو موضوع اصلی جهان عرب به شمار می‌آید و نیازمند حمایت کشورهای عربی از موضوع کشورهایشان هستند.

البته نباید فراموش کرد که بخش عمده‌ای از سخنانی که سران عرب در نشست اتحادیه عرب مطرح کردند تکراری بوده اما واقعا تحمل چند ساعته در این نشست برای نخوابیدن نباید بسیار سخت باشد.

الرای الیوم نوشت: موضوعی که باید بر آن تاکید کنیم این است که در نشست آتی سران اتحادیه عرب که قرار است در همین زمان در سال آینده برگزار شود نیازمند نصب تابلوی بزرگی هستیم که بر روی آن نوشته شده باشد :خواب ممنوع. و چه بسا توزیع قرص های ضد خواب در نشست آتی به خصوص به کسانی که سن و سال آنها زیاد بوده که شامل اکثر سران کشورهای عربی است، عجیب نباشد.

نظام رسمی کشورهای عربی پیر و فرسوده و فرتوت بوده و در شرایط بغرنجی به سر می‌برد و در آستانه فروپاشی قرار گرفته و شرایطی که در سالن نشست سران اتحادیه عرب وجود داشت بهترین دلیل برای این سخنان است.

به هیچ وجه نمی‌توان به سران کشورهای عربی که از حضور در نشست سران خودداری می‌کنند ایراد گرفت چون نشست سران عرب ارزش و اهمیت خود را از دست داده و به یک نشست وقت و مال تلف کنی تبدیل شده و بهتر است که پولی که برای این نشست‌ها صرف می‌شود برای افراد فقیر و بی بضاعتی که تعداد آنها در کشورهای عربی کم نیست صرف شود.

نصب تابلوی "خواب ممنوع" در نشست بعدی سران اتحادیه عرب

نصب تابلوی "خواب ممنوع" در نشست بعدی سران اتحادیه عرب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی