English

وال استریت ژورنال خبر داد

«فلین» در ازای مصونیت، حاضر به همکاری برای تحقیق درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه شد

«مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که به دلیل جنجال بر سر تماس‌ها با روسیه کناره‌گیری کرده، اعلام کرده در صورت اعطای مصونیت قضایی، حاضر به همکاری برای تحقیق در خصوص ارتباطات احتمالی کمپین دونالد ترامپ با مسکو است.

«فلین» در ازای مصونیت، حاضر به همکاری برای تحقیق درباره ارتباط تیم ترامپ با روسیه شد

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه جنجال‌ها درباره ارتباطات تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه در جریان کارزار انتخاباتی سال گذشته، مشاور امنیت ملی مستعفی رئیس‌جمهور آمریکا درباره کمک به تحقیق درباره این موضوع، شرط گذاشته است.

در حالی که تحقیقات اف‌بی‌آی و نهادهای اطلاعاتی و تحقیق کنگره آمریکا درباره ارتباط‌های احتمالی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه در حال پیگیری است و حتی پای «جارد کوشنر» داماد و مشاور ارشد ترامپ هم به میان آمده، بار دیگر در رسانه‌ها نام مشاور مستعفی امنیت ملی کاخ سفید مطرح شده است.

«مایکل فلین» اولین مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ که از مشاوران او در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2016 بوده، به دنبال جنجال بر سر آنچه «دروغگویی درباره تماس‌های تلفنی با سفیر روسیه در آمریکا» خوانده شد، از سمتش استعفا داد.

اما حال در تازه ترین خبرها، روزنامه آمریکایی از اعلام آمادگی او برای کمک مشروط او به تحقیق اف‌‍بی‌آی درباره ارتباط احتمالی کارزار انتخاباتی ترامپ با روسیه خبر داده است.

وال استریت ژورنال به نقل از «مقامات آمریکایی نوشت: «مایک فلین مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید به مقامات اف‌بی‌آی و کنگره آمریکا که در حال تحقیق درباره ارتباطات احتمالی کمژین ترامپ با روسیه هستند، گفته که او در ازای اعطای مصونیت عدم پیگرد قضایی، مایل به مصاحبه و صحبت(با تیم تحقیق اف بی آی و کنگره) است».

به گزارش این روزنامه، مایکل فلین پیشنهادش را از طریق وکیلش به اف‌‎بی‌آی و کمیته های اطلاعات مجلس نمایندگان و سنای آمریکا اطلاع داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه