English

اِعلان جنگ دونالد ترامپ علیه «جمهوریخواهان محافظه کار»

رئیس جمهور آمریکا با اعلان جنگ علیه جمهوریخواهان محافظه کار گفت که در صورت عدم حمایت آنان از دستورکار پیشنهادی وی، جمهوریخواهان باید در انتخابات میان دوره ای 2018 «با آنان مقابله نمایند».

اِعلان جنگ دونالد ترامپ علیه «جمهوریخواهان محافظه کار»

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه «نیویورک تایمز»؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز پنج شنبه با اِعلان جنگ علیه جمهوریخواهان محافظه کارِ عضو «کمیته آزادی مجلس نمایندگان» اظهار داشت که در صورت عدم حمایت این گروه از محافظه کاران از دستور کار پیشنهادی وی، اعضای حزب جمهوریخواه آمریکا باید در انتخابات میان دوره ای 2018 «با آنان مقابله نمایند».

ترامپ صبح روز پنج شنبه در واکنش به ممانعت این گروه از محافظه کاران از الغای قانون «مراقبتهای مقرون به صرفه» پیشنهاد شده از سوی وی، در پیامی توئیتری نوشت: «کمیته آزادی در صورت عدم همراهی با گروه [جمهوریخواهان] به کل دستور کار جمهوریخواهان لطمه خواهد زد».

در ادامه این پیام توئیتری آمده است: «ما [جمهوریخواهان] باید در [انتخابات میان دوره ای] 2018 با آنان و دموکراتها مقابله کنیم».

این اعلان جنگ نشاندهنده حمایت ترامپ از جمهوریخواهانی است که در انتخابات میان دوره ای 2018 با قانونگذاران هم حزبی ولی مخالف او رقابت خواهند کرد؛ موضعی که از پشتیبانی «استیو بانون» استراتژیست اصلی ترامپ نیز برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه