English

لندن فرآیند بازپس‌گیری قدرت از اتحادیه اروپا را آغاز کرد

وزیر برگزیت بریتانیا در جلسه پارلمان لایحه لغو را که طی فرآیند برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) قدرت را از اتحادیه اروپا به این کشور بازمی‌گرداند در پارلمان این کشور قرائت کرد.

لندن فرآیند بازپس‌گیری قدرت از اتحادیه اروپا را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دیوید دیویس وزیر برگزیت بریتانیا در پارلمان گفت به دنبال توافقی با اتحادیه اروپا هستند که برای تک تک افراد این کشور خوب باشد.

وی در توضیح لایحه‌ای موسوم به لایحه لغو که طی فرآیند برگزیت ارائه می‌شود، قرائت و گفت برتری از اتحادیه اروپا به بریتانیا بازگردانده می‌شود، قوانین بریتانیا باید به قوانین اتحادیه اروپا ارجحیت داشته باشد و بریتانیا باید این قدرت را داشته باشد که قوانینی که به نظرش مناسب نیستند، تغییر دهد.

دیوید دیویس تصریح کرد قوانینی زیادی در اتحادیه اروپا وجود دارند که مورد پسند بریتانیا هستند و تغییر نخواهند کرد اما قوانینی وجود دارد که لندن تمایل به تغییر آنان دارد که آرام و بدون اقدام ناگهانی، تغییر خواهند یافت.

وی وعده داد با کشورهای تفویض اختیار شده کاملا در این زمینه همکاری کند تا به نتیجه‌ای دست یابند که برای کل بریتانیا مورد پسند است.

روز گذشته 9 ماه بعد از رای مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا بالاخره نامه نخست وزیر این کشور به دست رئیس شورای اروپا رسید و فرآیند مذاکرات دو ساله خروج رسما آغاز شد.

یکی از دلایل لندن برای برگزاری همه‌پرسی خروج، پایان دادن به اختیار دادگاه اتحادیه اروپا به دادگاه بریتانیا بود. دلایل دیگر لندن جلوگیری از آزادی آمد و شد برای شهروندان اتحادیه اروپا به بریتانیا بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه