English

جدیدترین ادعای آقای خاص؛

ترامپ: عملکرد نیروهای آمریکایی در عراق عالی است

رئیس جمهوری آمریکا بی آنکه به سهل انگاری نیروهای آمریکایی در کشتار غیر نظامیان ساکن موصل اشاره ای بکند، مدعی شد آمریکایی ها در عراق طوری می جنگند که هرگز سابقه نداشته است!

ترامپ: عملکرد نیروهای آمریکایی در عراق عالی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سی ان ان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در جمع سناتورهایی که میهمان کاخ سفید بودند، به گونه ای بی سابقه به تمجید از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق پرداخت و مدعی شد: عملکرد نیروهای ما در کشوری که همچنان درگیر خشونت است، بسیار خوب است!

وی افزود: نیروهای ما به گونه ای (خوب) می جنگند که پیشتر هرگز سابقه نداشته است.

ترامپ از (به قول وی) بهبود عملکرد نیروهای آمریکایی مستقر در عراق به عنوان نمونه ای از اثبات حرکت این کشور در مسیر درست، تعبیر کرد.

وی همچنین گفت در مکالمه ای تلفنی به طور مفصل درباره وضعیت نیروهای آمریکایی مستقر در عراق با «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا صحبت کرده است.

البته مشخص نیست به هنگام تمجید از عملکرد آمریکایی ها در عراق، منظور ترامپ دقیقا به کدام یک از عملیات های آنها باز می گردد.

این در حالی است که آمریکا می گوید از سال 2010 به این سو، عملیات رزمی در خاک عراق نداشته و نیروهایش در قالب مستشار نظامی، مشاوره می دهند.

اظهارات جدید ترامپ در حالی مطرح می شود که ارتش آمریکا به کشته شدن شمار زیادی از شهروندان عراقی ساکن موصل در عملیات هوایی که 17 مارس (۲۷ اسفند ۹۵) از سوی نیروهای ائتلاف انجام شد، اذعان می کند.

با این حال، ترامپ حتی کوچکترین اشاره ای به این موضوع نکرد و همه تمرکز خود را صرف تمجید از عملکرد نیروهای آمریکایی مستقر در عراق کرد.

وی در نهایت مدعی شد: نتیجه کار آنها خیلی خیلی خوب است. فقط می خواستم همه این موضوع را بدانند!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی