English

با حضور پرنس چارلز

تجلیل بریتانیا از دست اندرکاران تئاتر/ مدال‌ها اهدا شدند

پاتریشا راوتلج بازیگر 88 ساله بریتانیایی که از سال 1952 تاکنون در این عرصه فعالیت دارد، با دریافت مدال «دیم» (بانو) از دست پرنس چارلز ولیعهد بریتانیا، تجلیل شد.

تجلیل بریتانیا از دست اندرکاران تئاتر/ مدال‌ها اهدا شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آیریش تایمز، وی یکی از سه دست‌اندرکار صنعت نمایش این کشور بود که امسال با دریافت جایزه مورد تجلیل واقع شد.

این بازیگر کهنه‌کار گفت ولیعهد بریتانیا از این که وی سرانجام به دریافت این جایزه نایل شده، بسیار هیجانزده بود.

این جایزه دیروز برای خدمات این بازیگر به تئاتر و نیز خدمات خیریه‌اش در کاخ باکینگهام تجلیل شد و این عنوان و مدال به وی اهدا شد.

وی در این باره گفت: هنوز در صحنه هستم و بسیار از این بابت هیجانزده هستم و بسیار هیجانزده‌ام که این هدیه را از دست پرنس چارلز دریافت کردم زیرا او بازیگران را دوست دارد و یک حامی بسیار محبوب برای بازیگران است.

این بانوی بریتانیایی در صحنه تئاتر فعالیت بسیار داشته و جایزه اولیویه را در کارنامه‌اش دارد. او جایزه تونی را نیز سال 1968 گرفته و 6 دهه در زمینه تئاتر فعالیت کرده است.

تجلیل بریتانیا از دست اندرکاران تئاتر/ مدال‌ها اهدا شدند

ریچارد آیر نیز با دریافت نشان شوالیه تجلیل شد. این کارگردان هنری تئاتر ملی گفت وقتی فهمید این لقب به وی اهدا شده بسیار شگفت زده شد. او برای خدماتش به نمایش شایسته دریافت این لقب شناخته شد.

در همین حال جنی بیوّن طراح لباس و برنده دو جایزه اسکار نیز در همین مراسم مورد تجلیل قرار گرفت. وی که برای طراحی لباس‌ فیلم «مد مکس: جاده خشم» و «اتاقی با یک چشم انداز» اسکار دریافت کرده یک جایزه OBE (رتبه امپراتوری بریتانیا) برای خدماتش در تولید نمایش دریافت کرد. وی دریافت این نشان را یک افتخار واقعی خواند که موجب شد او بسیار عصبی باشد.

تجلیل بریتانیا از دست اندرکاران تئاتر/ مدال‌ها اهدا شدند

او در حالی که مدال خودش را به خبرنگاران نشان می‌داد تا شادی خود را با مردم تقسیم کند، در این باره گفت: به نظر می‌رسید پرنس چارلز می‌دانست من که هستم و چه کارهایی انجام داده‌ام. احساس می‌کردم او این فیلم‌ها را دیده و آنها را دوست داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی