English

افزایش ۴۰ درصدی شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۶

جنبش اسرائیلی "صلح اکنون" در گزارشی اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در سال 2016 اقدام به ساخت 2630 واحد مسکونی جدید برای یهودیان در شهرک‌های کرانه باختری کرده است که این بیانگر افزایش 40 درصدی شهرک‌سازی در اراضی فلسطینیان در سال 2016 در مقایسه با سال قبل از آن است.

به گزارش خبرگزاری موج، جنبش مذکور اشاره کرد که از سال 2001 تاکنون بیشترین میزان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در سال 2013 با احداث 2874 واحد مسکونی جدید و پس از آن نیز در سال 2016 با احداث 2630 واحد به ثبت رسیده است. همچنین در سال 2001 رژیم صهیونیستی اقدام به ساخت 1970 واحد مسکونی جدید در شهرک‌های یهودی‌نشین کرانه باختری کرد.

این جنبش با استناد به گزارش‌های مرکز آمار رژیم صهیونیستی اشاره کرد که از زمان رسیدن بنیامین نتانیاهو به نخست وزیری رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۹، این رژیم طرح ساخت بیش از 14000 هزار واحد مسکونی را در شهرک‌های یهودی‌نشین به تصویب رسانده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش صلح اکنون تصریح کرد که تشدید عملیات شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین پیامی صریح به فلسطینیان و جامعه بین‌الملل است بدین مفهوم که این رژیم هیچ اعتنایی به راه حل تشکیل دو کشور ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی