English

انتقاد وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن موشک ضد هوایی سوریه

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن موشک ضد هوایی سوریه توسط اسرائیل را عامل بر عهده گرفتن حمله جنگنده‌های صهیونیستی به «تدمر» توصیف و از آن انتقاد کرد.

انتقاد وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن موشک ضد هوایی سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری موج، «ایهود باراک» وزیر جنگ و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن موشک ضد هوایی سوریه توسط سامانه دفاعی اسرائیلی انتقاد کرد.

باراک تاکید کرد اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری و هدف قرار دادن موشک ضد هوایی سوری توسط سامانه «پیکان 3» اسرائیل را مجبور کرد که به تجاوز نظامی به حریم هوایی سوریه و حمله به پایگاهی در نزدیکی شهر «تدمر» اعتراف کنند.

به نوشته روزنامه « هاآرتص » وی گفت: «می‌شد بیشتر درباره آن فکر کرد، (عواقب آن) ارزش شلیک (ضد موشک) را نداشت. ما همیشه آنچه که "فرصت تکذیب" خوانده می‌شد را برای (بشار) اسد رئیس جمهور سوریه حفظ می‌کردیم.»

این روزنامه پیشتر اقدام دولت سوریه در پرتاب موشک به سمت جنگنده‌های اسرائیلی را نشان دهنده تلاش «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه برای تغییر دادن قوانین غیررسمی بازی خوانده بود.

بامداد جمعه بود که 4 جنگنده رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی سوریه، پایگاهی را در نزدیکی «تدمر» هدف قرار دادند. ارتش سوریه نیز چندین موشک ضد هوایی «سام 5» به سمت آنها شلیک کرد که به 2 جنگنده اصابت کرده و یکی از آنها در اراضی اشغالی فلسطین سقوط کرد.

گفته می‌شود ارتش رژیم صهیونیستی توانسته یکی از این موشک‌های سام را با سامانه «پیکان 3» برای اولین بار هدف قرار دهد. پیشتر این سامانه در تعدادی از آزمایشات نظامی ناموفق بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه