English

خروج اولین سری از مخالفان مسلح سوری از محله الوعر حمص

یکی منبع امنیتی سوری اعلام کرد که صبح امروز (شنبه) اولین بخش از مخالفان مسلح سوری محله الوعر در شهر حمص واقع در مرکز سوریه را به سمت حومه شمالی این شهر و به سمت استان ادلب در شمال غرب سوریه ترک کردند.

خروج اولین سری از مخالفان مسلح سوری از محله الوعر حمص

به گزارش خبرگزاری موج، این منبع امنیتی سوری در مصاحبه با خبرگزاری آلمان گفت که تعداد سری اول مخالفان مسلح که محله الوعر را ترک کردند حدود 500 مسلح به همراه خانواده‌هایشان بود که پس از خروج این افراد مسلح، کمک‌های انسانی به دست ساکنان محله الوعر می‌رسد و پس از اینکه دومین بخش از مخالفان مسلح خارج شوند به کارمندان اجازه داده می‌شود تا از این محله خارج شده و به محل کار خود بروند.

وی به این مساله اشاره کرد که تعداد افراد مسلح در این محله حدود 5000 تن برآورد می‌شود اما بسیاری از آنها تمایل دارند تا اوضاع خود را حل و فصل کرده و در این محله بمانند.

پیشتر یک منبع امنیتی گفته بود که توافق بدون مشارکت سازمان ملل و با نظارت روسیه حاصل شده بود. منابع رسانه‌ای از مخالفان سوری در حومه حلب نیز گفته بودند که صدها تن از افراد مسلح محله الوعر از استان ادلب به شهر جرابلس می‌روند تا به نیروهای سپر فرات بپیوندند که در حومه شرقی حلب با نیروهای نظامی سوریه و افراد مسلح داعش و نیروهای دموکراتیک سوریه می‌جنگند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی