English

در دیدار مرکل و ترامپ چه گذشت

سرویس بین الملل- رئیس جمهور آمریکا و صدراعظم آلمان برای اولین بار پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری اخیر با یکدیگر در کاخ سفید دیدار کردند.

در دیدار مرکل و ترامپ چه گذشت

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رسانه های آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور برای اولین بار پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر میزبان آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در کاخ سفید بود.

این دیدار در حالی انجام می‌شود که برلین پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ انتقادهای زیادی به سخنان وی در مورد آلمان و اتحادیه اروپا صورت داده بود.

منابع خبری حاضر در این دیدار اعلام کرده‌اند بحث حمایت از ناتو و بررسی بودجه سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و همچنین نحوه برخورد با روسیه از موضوعاتی است که در این دیدار به بحث و گفت‌وگو گذاشته شده است.

موضوعات دیگری از جمله چگونگی و نحوه تعاملات اتحادیه اروپا و آمریکا بعلاوه پیمان‌های بین‌المللی مبارزه با تغییرات آب و هوایی از محورهای دیگر دیدار مرکل و ترامپ بوده است.

این در حالیست که ترامپ در کمپین تبلیغاتی خود کاهش حمایت از ناتو را مطرح کرده بود و قراردادهای بین‌المللی در خصوص تغیرات آب و هوا را کاملاً مردود دانسته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی