English

آمریکا و انگلیس در مرز روسیه جاسوسی می کنند

سرویس بین الملل- دو فروند هواپیمای شناسایی استراتژیک آمریکا و انگلیس نزدیک مرزهای روسیه با کشورهای بالتیک به جمع آوری اطلاعات و جاسوسی اقدام کردند.

آمریکا و انگلیس در مرز روسیه جاسوسی می کنند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اینترفاکس، هواپیمای آمریکایی RC-135W، دیروز جمعه از پایگاه آمریکایی میلدن هال در خاک انگلیس به پرواز درآمد و به مدت چند ساعت اجرای به عملیات شناسایی در نزدیک خاک روسیه از جمله استان کالینینگراد پرداخت.
از بررسی نتایج مأموریت های پیشین چنین برمی آید که این هواپیما نزدیک استان های بیسکوف و لنینگراد دست به عملیات شناسایی و تجسس زده است.

اینترفاکس با اعلام این خبر گفت که به علت خاموش بودن سیستم گیرنده و فرستنده این هواپیما، این پایگاه ها اطلاعات دقیقی درباره مسیر پرواز آن به دست نیاورده اند.

پایگاه های غربی تصریح کردند که یک پرونده هواپیمای انگلیسی از همین نوع نیز که از پایگاه هوایی "وودینگتون" برخاسته بود، هواپیمای آمریکایی را در این مأموریت همراهی می کردند.

گفتنی است هواپیماهای شناسایی و جاسوسی آمریکایی و انگلیسی آخرین مأموریت مشترک خود را در نزدیک مرزهای روسیه در منطقه بالتیک، اواخر فوریه انجام داده بودند.

همین روز  یک فروند هواپیمای شناسایی سوئدی Gulfstream-4 نیز در حال اجرای عملیات شناسایی در سراسر منطقه ساحلی استان کالینینگراد در ارتفاع 12 کیلومتری بر فراز آبهای بین المللی رصد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه