English

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح:

کنفرانس انتفاضه در تهران، تأکیدی بر اصلی بودن مسأله فلسطین بود

یکی از اعضای کمیته مرکزی جنبش فتح در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» به آخرین تحولات فلسطین پرداخت و برگزاری نشست انتفاضه در تهران را تأکیدی بر اصلی بودن مسأله فلسطین دانست.

کنفرانس انتفاضه در تهران، تأکیدی بر اصلی بودن مسأله فلسطین بود

به گزارش خبرگزاری موج، «عباس زکی» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» اعلام کرد هدف اساسی برگزاری نشست حمایت از انتفاضه در تهران تأکید بر این نکته بود که فلسطین «مسأله‌ای اصلی» است.

وی گفت توطئه‌ای علیه آوارگان فلسطینی وجود دارد و در ادامه هشدار داد آنچه در لبنان در حال رخ دادن است، ممکن است این توطئه را حتمی کند.

زکی در ادامه تصریح کرد ضرورت کنونی می‌طلبد که میان حماس و رژیم اشغالگر اسرائیلی ارتباط برقرار شود و این جنبش از ابتدا به دولتی فلسطینی در کرانه باختری با مرزهای 1967 اعتقاد داشته به شرطی که اسرائیل را به رسمیت نشناسد.

وی درباره مذاکرات سازش نیز گفت اسرائیلی‌ها بر اساس راهبردی واضح از توافق «اسلو» پیش می‌روند و این راهبرد آن است که قدس تنها پایتخت اسرائیل و تحت سیطره آن است.

وی درباره تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس ، شهرک‌سازی را افزایش می‌دهد و راه‌حل دو دولتی را کنار می‌زند همانگونه که اظهارات مقامات اسرائیلی، طمع‌های رژیم اشغالگر را روشن‌تر می‌کند و حق ایجاد دولت فلسطین را منکر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه