English

بر اساس نظرسنجی ها؛

بیشتر مردم فرانسه حزب «لوپن» را تهدیدی علیه دموکراسی می دانند

نتایج یک نظرسنجی جدید در فرانسه حکایت از دیدگاه منفی مردم این کشور به حزب جبهه ملی به ریاست مارین لوپن دارد.

بیشتر مردم فرانسه حزب «لوپن» را تهدیدی علیه دموکراسی می دانند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید اکثر مردم فرانسه بر این باور هستند که حزب راست‎ افراطی جبهه ملی به رهبری مارین لوپن نامزد ریاست‎جمهوری فرانسه، خطری علیه دموکراسی به‌حساب می‌آید.

نتایج نظرسنجی موسسه‎های «کانتار سوفرس» و «وان‎پوینت» نشان می‎دهد که 58 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی صراحتا مخالف ایده‎های حزب جبهه ملی فرانسه هستند و آن را تهدیدی علیه دموکراسی در این کشور می‎دانند.

با وجود اینکه بر اساس نتایج اکثر نظرسنجی‎های صورت گرفته در فرانسه، لوپن در دور اول انتخابات ریاست‎جمهوری در این کشور به موفقیت می‎رسد، نظرسنجی کانتار بیانگر آن است که تنها 19 درصد از شرکت‎کنندگان موافق ریاست‎جمهوری وی هستند.

نظرسنجی‌های پیشین در فرانسه بیانگر آن بودند که لوپن در دور نخست انتخابات ریاست‎جمهوری فرانسه که در تاریخ 3 اردیبهشت 1396 برگزار خواهد شد، ضمن پیشتازی از رقبایش حدود 27 درصد آراء را به دست خواهد آورد.

این نظرسنجی‎ها در عین ‎حال نشان می‎دادند که لوپن در دور دوم انتخابات در تاریخ 17 اردیبهشت، ریاست‌جمهوری را به «امانوئل ماکرون» نامزد میانه‎رو و طرفدار عضویت فرانسه در اتحادیه اروپا یا «فرانسوا فیون» نامزد محافظه‎کار انتخابات فرانسه، می‌بازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه