English

سریال آمریکایی داد فیلیپین را درآورد

در پی نمایش یک سریال آمریکایی که در آن رئیس جمهور فیلیپین فردی با مشکل اخلاقی به تصویر کشیده شده است، مانیل به شدت مراتب اعتراض خود را ابراز کرد.

سریال آمریکایی داد فیلیپین را درآورد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، در سریال خانم وزیر، صحنه‌ای به تصویر کشیده می‌شود که در آن شخصیت اول داستان که وزیر خارجه آمریکاست به دلیل درخواست‌های نابجای رئیس جمهور فیلیپین به صورت وی مشت می‌زند.

در واکنش به نمایش مشابهی در این سریال سفارت فیلیپین در واشنگتن با انتشار بیانیه‌ای از تهیه کننده این سریال خواست تا اقدامات لازم را برای تصحیح این صحنه‌ها انجام دهد.

در این بیانیه آمده است: این تصاویر، وجهه بسیار بدی از رئیس جمهور ما نشان می‌دهند که نه تنها احترام وی را زیر سوال خواهد برد بلکه نگاه افکار عمومی به امور خارجه را منفی خواهد کرد.

در حالی که در سریال مذکور از نامی دیگر برای رئیس جمهور فیلیپین استفاده شده، سفارت این کشور تاکید دارد که این سریال دقیقا رویدادهای فعلی را منعکس می‌کند.

رئیس جمهور واقعی فیلیپین، رودریگو دوترته پیش از این به دلیل اظهارنظرات سکسیستی و توهین‌آمیز مورد اعتراض گسترده‌ای قرار گرفت.

در جریان کمپین ریاست جمهوری سال گذشته سفرای استرالیا و آمریکا در مانیل از دوترته به دلیل اظهاراتش مبنی بر اینکه خواهان تجاوز به یک مامور استرالیایی زیبا بوده، مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

دوترته 71 ساله به شدت به این انتقادات واکنش نشان داده و معتقد است که سخنان وی به اشتباه منتقل شده‌اند.

دوترته همچنین به دلیل بیان اظهاراتی درباره دو معشوقه‌اش به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

او پیش از این اعلام کرده بود که معشوقه‌های وی هزینه‌ای برای مالیات دهندگان نخواهند داشت چراکه او آنها را در هتل‌های کوچک چند ساعت نگه می‌دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه