English

مارین کورپس تایمز گزارش داد؛

ترویج روسپی گری در ارتش آمریکا/کشف شبکه فساد با ۳۰ هزار عضو

یک گروه فیسبوکی که به ترویج فساد و فحشا می پردازد، با همکاری شماری از تفنگداران دریایی آمریکا اقدام به بازنشر تصاویر برهنه و اطلاعات شخصی زنانی کرده است که به این نیروی نظامی تعلق دارند.

ترویج روسپی گری در ارتش آمریکا/کشف شبکه فساد با 30 هزار عضو

به گزارش خبرگزاری موج، نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا در گزارشی که در رسانه وابسته به همین سازمان نظامی منتشر شد، از تلاش برای شناسایی مظنونینی خبر داد که تصاویر برهنه زنان نیروی تفنگداران دریایی آمریکا را در اختیار یکی از شبکه های اجتماعی مروج فحشا و روسپی گری قرار داده اند.

سخنگوی تفنگداران دریایی آمریکا در واکنش به گزارش «مارین کورپس تایمز» گفت: شمار پرسنل نظامی درگیر در این رسوایی اخلاقی فعلا مشخص نیست.

گفتنی است طبق این گزارش، شبکه اجتماعی که اقدام به نشر تصاویر برهنه زنان ارتشی کرده است یک گروه فیسبوکی متشکل از 30 هزار عضو است. این تصاویر که در مواردی با ذکر جزئی ترین اطلاعات شخصی نظیر نام، درجه و حتی پایگاه محل خدمت تفنگداران دریایی همراه هستند، راهی برای عرضه و معرفی خدمات به مشتریان شبکه مورد نظر تلقی می شود.

نیروی تفنگداران دریایی آمریکا با توجه به نظرات زن ستیزانه کاربران این شبکه فساد و بازنشر تصاویر محرک در آن، اقدام صورت گرفته را غیر اخلاقی و نشانه انحطاط فردی توصیف کرد.

«آدام اسمیت» نماینده ایالت «واشنگتن» و عضو ارشد کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به این گزارش، تحقیق کامل و رسیدگی دقیق به وضعیت قربانیان را خواستار شد.

وی با صدور بیانیه ای، رفتار اعضای سابق و فعلی نیروی تفنگداران دریایی را که به ترویج فساد اقدام کرده اند، خطرناک، و غیر قابل پذیرش عنوان کرد.

گفتنی است که در گزارش ارائه شده به اینکه تصاویر مخفیانه و یا با رضایت صاحبان آنها تهیه شده، اشاره ای نشده است.

گزارش سالانه پنتاگون که در ماه مِی 2016 منتشر شد، شمار تعرضات جنسی گزارش شده ارتش آمریکا در سال میلادی 2015 را 6 هزار مورد اعلام کرد و علیرغم اسفناک خواندن کل ماجرا، عدم تغییر این رقم نسبت به سال 2014 را رضایت بخش خواند!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی