English

رئیس شورای عالی سیاسی یمن مطرح کرد

توسعه پدافند هوایی یمن برای حفاظت از آسمان این کشور/ جانبداری ولدالشیخ از عربستان

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در گفتگو با یک روزنامه مصری از توسعه پدافند هوایی این کشور خبر داد.

توسعه پدافند هوایی یمن برای حفاظت از آسمان این کشور/ جانبداری ولدالشیخ از عربستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از المسیره، صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن از وجود  گزینه‌های زیاد در عرصه توسعه امکانات دفاعی این کشور خبر داد.

وی در گفتگو با روزنامه البدیل مصر گفت: امکانات دیگری نیز وجود دارد که توسعه یافته و این امکانات در تقویت توانایی‌های دفاع هوایی و مشخص کردن اهداف پروازها و حفافظت از حریم هوایی یمن مؤثر خواهد بود.

الصماد افزود: ما از قبل از تجاوز خواهان گفتگو بوده‌ایم و گروه‌های ملی یمن هیچ وقت نه‌ تنها مانعی در مسیر گفتگو نبودند، بلکه در بسیاری از اوقات امتیازاتی را نیز به عربستان دادند و بعد از آغاز تجاوز در ارائه امتیاز به این رژیم تا حد اجحاف به خود  پیش رفتند.

وی تاکید کرد اسماعیل ولد الشیخ فرستاده سازمان ملل به یمن سوء مدیریت خود در گفت وگوهای اخیر را با جانبداری از دولت عربستان نشان داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که هیچ اقدامی برای گفتگو یا مذاکرات صورت نگرفته و شواهد و قراین میدانی و سیاسی از تشدید خطرناک اوضاع حکایت دارد که از سواحل غربی و در برخی از جبهه‌ها آغاز شده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین 94 حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه