English

اولاند خواستار اقدام قاطع علیه تهدیدهای سایبری در جریان انتخابات فرانسه شد

رئیس‌جمهور فرانسه خواستار اتخاذ تمامی اقدامات ممکن علیه تهدیدهای سایبری در جریان برگزاری روند انتخابات ریاست جمهوری 2017 شد.

اولاند خواستار اقدام قاطع علیه تهدیدهای سایبری در جریان انتخابات فرانسه شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس‌جمهور فرانسه امروز چهارشنبه طی جلسه شورای دفاعی فرانسه در کاخ ریاست جمهوری الیزه خواستار بکارگیری تمامی اقدامات و تدابیر لازم در برابر تهدیدهای سایبری در جریان برگزاری روند انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه بمنظور پیشگیری از هرگونه اقدام مختل‌کننده روند انتخابات ریاست جمهوری و رأی‌گیری خواستار اتخاذ و بکارگیری تمامی ابزارها و راه‌های موجود شده است.

درخواست رئیس‌جمهور فرانسه برای اتخاذ تمامی اقدامات ممکن در جهت مقابله با تهدیدهای سایبری در حالیست که دیپلماسی فرانسه طی هفته‌های اخیر اقدام به طرح هشدارهایی در خصوص دخالت روسیه در روند انتخابات ریاست جمهوری فرانسه کرده است؛ اتهامی که مسکو آن را رد کرده و بی‌اساس خوانده است.

به گزارش نشریه فرانسوی «کنر آنشینه»، اداره کل امنیت خارجی فرانسه معتقد است که پدیده‌های مشابه آنچه در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ داد، در خصوص فرانسه نیز اجرا خواهد شد؛ پدیده‌ای نظیر حمایت قاطع روس‌ها از پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات آمریکا.

این نگرانی از سوی فرانسه تا حدی زیاد است که در فاصله چند هفته‌ای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2017 شورای نظارت ویژه‌ای در این راستا تشکیل شده است.

انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه طی روزهای 23 آوریل (3 اردیبهشت 96) و 7 ماه می 2017 (17 اردیبهشت 96) برای تعیین سکان‌دار بعدی کاخ الیزه برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه