English

تظاهرات دانش‌آموزان در پاریس در اعتراض به خشونت‌های پلیس فرانسه

دانش‌آموزان فرانسوی امروز در اعتراض به خشونت‌های پلیسی مقابل وزارت کشور فرانسه اقدام به برگزاری تظاهرات کردند.

تظاهرات دانش‌آموزان در پاریس در اعتراض به خشونت‌های پلیس فرانسه

به گزارش خبرگزاری موج، دانش‌آموزان فرانسوی امروز سه‌شنبه در اعتراض به خشونت‌های پلیس این کشور به ویژه خشونت‌های 4 مأمور پلیس علیه «تئو» جوان سیاهپوست اقدام به برگزاری تظاهرات در پاریس کردند.

به گزارش شبکه خبری «آر.تی»، این تظاهرات امروز در اعتراض به خشونت‌های پلیسی با تجمع ده‌ها دانش‌آموز مقابل وزارت کشور فرانسه در پاریس برگزار شد و تظاهرات‌کنندگان طی آن خواستار برقراری عدالت برای تئو شدند.

براساس این گزارش، به رغم استقرار نیروهای امنیتی در محل تجمع دانش‌آموزان، در جریان این تظاهرات اجناس یک مغازه نزدیک محل تجمع به غارت رفت و چندین خودرو آسیب دیدند.

تظاهرات دانش‌آموزان در پاریس در اعتراض به خشونت‌های پلیس فرانسه

4 مأمور پلیس فرانسوی چندی پیش به اتهام تجاوز جنسی و ضرب و شتم شدید یک جوان سیاهپوست تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

انتشار خبر آزار و اذیت این جوان 22 ساله به دست نیروهای پلیس طی هفته‌های اخیر تظاهرات‌های مردمی در پاریس و درگیری مردم و نیروهای پلیس را در پی داشته است.

خشونت‌های پلیسی از جانب نیروهای پلیس فرانسه پیوسته در این کشور وجود داشته و هر از گاهی اخباری مبنی بر وقوع مواردی از این خشونت‌ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود که در اغلب موارد تنها اظهار تأسف مقامات دولتی و وعده تکراری اقدام قاطع علیه عوامل خشونت‌ها را به دنبال دارد و تاکنون هیچگونه اقدام عملی و مقتضی در خصوص آن‌ها صورت نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه