English

سفر ژنرال آمریکایی به لبنان/آمریکا حمایت نظامی‌اش از ارتش لبنان را افزایش می‌دهد

رسانه‌ها نوشتند، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا (در خاورمیانه) در جریان سفر به لبنان به رئیس‌جمهوری این کشور ادامه تعهد کشورش در زمینه حمایت از ارتش لبنان را به منظور مبارزه با تروریسم و حفظ ثبات آن ابلاغ کرد.

سفر ژنرال آمریکایی به لبنان/آمریکا حمایت نظامی‌اش از ارتش لبنان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج، منابع آگاه به روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط و القبس کویت گفتند، جوزف ووتل، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در کاخ ریاست جمهوری و در دیدار با میشل عون، رئیس‌جمهوری لبنان به بررسی روابط دو جانبه، همکاری موجود بین ارتش آمریکا و لبنان، دوره‌های آموزشی نیروهای لبنانی و کمک‌های آمریکا به ارتش لبنان پرداخت.

این مسئول نظامی آمریکایی بر قدرت بالای جنگی ارتش لبنان تاکید کرد و رضایت مقامات آمریکا را از همکاری کنونی با ارتش لبنان ابراز داشت.

به گفته منابع، ووتل همچنین در این دیدار تاکید کرد، دولت جدید آمریکا، کمک‌های نظامی‌اش به ارتش لبنان را افزایش خواهد داد و نقش بیشتری را به برنامه‌های آموزشی ارتش لبنان اختصاص خواهد داد.

این منابع تصریح کردند، ووتل به میشل عون ابلاغ کرده است که رهبری آمریکا در نشست اخیر خود تصمیم گرفت برنامه همکاری با ارتش لبنان و گسترش آن را ادامه دهد.

جوزف ووتل همچنین با سعد حریری، ‌نخست وزیر لبنان دیدار داشت. سعد حریری با ژنرال جوزف ووتل روز دوشنبه به بررسی کمک‌های نظامی آمریکا به ارتش لبنان پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه