English

فرانسوی ها خواستار شرکت اوباما در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدند

گروهی از شهروندان فرانسوی که طرفدار اوباما هستند، کمپینی را تشکیل داده و از رئیس جمهور سابق آمریکا خواسته اند تا در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شرکت کند.

فرانسوی ها خواستار شرکت اوباما در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شبکه ای بی سی، گروهی از طرفداران فرانسوی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از او خواسته اند تا در انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه شرکت کند.

این گروه با انتشار پوسترهای تبلیغاتی "اوباما 17" در سراسر پاریس، تلاش کرده اند تا شهروندان فرانسوی را متقاعد کنند تا طومار مربوط به درخواست از اوباما برای شرکت در انتخابات فرانسه را امضا کنند. این گروه اعلام کرده است که هدف آنها دستیابی به یک میلیون امضا است.

این گروه در اعلام علت اصلی اینکه اوباما بهترین رهبر برای فرانسه خواهد بود، اعلام کرد: در شرایطی که فرانسه در آستانه رای دادن به راستگرایان افراطی قرار دارد، هنوز می توانیم با انتخاب یک خارجی به عنوان رئیس جمهور فرانسه، درس دموکراسی به کره زمین بدهیم.

این گروه افزود: ما این ایده را 2 ماه قبل از پایان دوره ریاست جمهوری اوباما مطرح کردیم. ما واقعا آرزوی تحقق این رویا را داریم که به کسی رای دهیم که واقعا قابل احترام باشد، کسی که بتواند آینده روشن و درخشانی را برای فرانسه رقم بزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه