English

ادامه درگیری داخلی تروریست‌ها در جنوب سوریه؛ ۶۵ نفر از طرفین کشته شدند

گروهک «جیش خالد بن ولید» هم‌پیمان با داعش، با هفت گروه تروریستی معارض در غرب درعا در جنوب سوریه درگیر شده که در جریان آن 65 نفر از دو طرف از پای درآمدند.

ادامه درگیری داخلی تروریست‌ها در جنوب سوریه؛ 65 نفر از طرفین کشته شدند

به گزارش خبرگزاری موج، عناصر وابسته به گروه «جیش خالد بن ولید» وابسته به داعش با تروریستهای گروه‌های «جیش الإسلام»، «مجاهدی حوران»، «فرقة أحرار نوى»، «فرقة أسود السنة»، «حرکة أحرار الشام الإسلامیة»، «فرقة الحق»، «فرقة فجر الإسلام»، «المعتز بالله» و »فرقة الحرمین الشریفین» در ریف غربی درعا در جنوب سوریه با هم درگیر شدند.

گروه موسوم به « دیده بان حقوق بشر سوریه» وابسته به مخالفان، گزارش داد که عناصر خالد بن ولید در حال عقب نشینی از شهرک «عدوان» هستند که در حمله گسترده روز گذشته آن را اشغال کرده بودند.

این عقب نشینی پس از تداوم درگیریهای شدید میان این گروههای تروریستی رخ داد که در جریان دستم 65 نفر از عناصر هر دو طرف کشته شدند.

در جریان درگیری‌های روز گذشته، 42 نفر از 7 گروه تروریستی مذکور و 23 نفر از عناصر خالد بن ولید از پای درآمدند.

خبرها از این مسئله حکایت دارد که دستکم 6 عنصر خالد بن ولید سر بریده شدند و گفته میشود که این گروهک نیز شماری از عناصر گروههای تروریستی را اعدام کرده است.

جیش خالد بن ولید در نیمه شب یکشنبه-دوشنبه به مراکز تجمع تروریستها در مثلث جولان-درعا-اردن حمله کرده بود و توانسته بود شهرکهای «تسیل، سحم الجولان، و عدوان» و ارتفاع راهبردی «جموع» واقع در این مثلث را اشغال کند.

در جریان درگیری این گروهها در 31 ژانویه سال جاری در ریف غربی درعا نیز 20 تروریست از دو طرف کشته شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی