English

فیون خواستار فریاد خشم مسلمانان علیه تروریست‌ها و تحریف‌کنندگان پیام اسلام شد

نامزد جناح راست میانه فرانسه طی اظهاراتی خواستار فریاد خشم فرانسویان مسلمان علیه تروریست‌ها، افراطگرایان و تحریف‌کنندگان پیامبر اسلام شد.

فیون خواستار فریاد خشم مسلمانان علیه تروریست‌ها و تحریف‌کنندگان پیام اسلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، نامزد جناح راست میانه فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور امروز دوشنبه در جریان بایزدید از مسجد بزرگ «سن دنی» در منطقه «ریونیون» از فرانسویان مسلمان خواست علیه افراط‌گرایان، تروریست‌ها و تحریف‌کنندگان پیام اسلام فریاد خشم سر دهند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، «فرانسوآ فیون» طی اظهاراتی اعلام کرد: «من خواستار ممنوعیت تمام اقداماتی هستم که در تناقض دائم با ارزش‌های جمهوری فرانسه قرار دارد. جمهوری فرانسه این حق را دارد از خود در برابر کسانی که می‌خواهند آن را تخریب کنند، دفاع کند.»

اظهارات نامزد جناح راست میانه فرانسه در حالیست که وی پیش از این نیز با انتقاد از فرمان اجرایی رئیس‌جمهور آمریکا علیه مهاجران، آن را توهین به تاریخ تلقی و قرار دادن مسلمانان 7 کشور از جمله ایران با تروریست‌های داعش در یک کفه ترازو را اقدامی احمقانه و آشوبگرانه ارزیابی کرده بود.»

وئی در خصوص فرمان ترامپ گفته بود که این بهترین تبلیغات برای متعصبانی است که می‌خواهند جهان اسلام را در برابر جهان غرب قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی