English

یورش سرکوبگران بحرینی به صفوف مردم

سرویس بین الملل- نیروهای پلس سرکوبگر رژیم حاکم بر بحرین به صفوف مردم یورش برد.

یورش سرکوبگران بحرینی به صفوف مردم

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مراه  البحرین، نیروهای امنیتی رژیم بحرین به شرکت کنندگان در مراسم نمادین تشییع جنازه نمادین در اطراف پایتخت این کشور حمله ور شدند.

گروهی از مردم بحرین برای برگزاری مراسم نمادین تشییع جنازه سه تن از شهروندان این کشور که اخیرا  به دست نیروهای این کشور کشته شدند، در اطراف منامه پایتخت تجمع کردند اما نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با شلیک گلوله های اشک آور و گلوله های پلاستیکی تلاش کردند مردم را متفرق کنند که در جریان این اقدامات چند نفر از شرکت کنندگان در این مراسم زخمی شدند.

این حمله در پی آن به وقوع پیوست که هزاران نفر از شهروندان بحرین در منامه و اطراف آن در اعتراض به اقدامات حکومت این کشور تظاهرات و تجمع برگزار کردند. تظاهرات مشابهی هم در منطقه سترا، سنابیس، دیه و مالکیه در اطراف منامه برگزار شد. 

در منطقه بنی جمره فروشگاه ها تعطیل شد و گروه بزرگی از مردم به سمت منزل یکی از قربانیان اخیر جنایات رژیم آل خلیفه راهپیمایی کردند. 

مردم بحرین به اقدام رژیم این کشور مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم تشییع جنازه و خاک سپاری سه نفر که اخیرا در این کشور اعدام شده اند اعتراض دارند.

مقامات رژیم آل خلیفه اجازه نداده اند که خانواده های قربانیان جنازه های فرزندان شان را مشاهده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی