English

ماجرای به زمین نشاندن هواپیمای مسافربری پاکستان در لندن

سرویس بین الملل- جنگنده های انگلیسی ضمن اسکورت یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی پاکستان به دلیل آنچه مسایل امنیتی عنوان شده است، آن را مجبوربه فرود در فرودگاه استانستد در شمال لندن کردند.

ماجرای به زمین نشاندن هواپیمای مسافربری پاکستان در لندن

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسکای نیوز، مقامات فرودگاه استانستد، پنجمین فرودگاه بین المللی در لندن پایتخت انگلیس تایید کردند که یکی از مسافران هواپیمای 747 خطوط هواپیمایی پاکستان که از لاهور راهی فرودگاه "هیثرو" لندن بود، پس از فرود در فرودگاه استانستد در حدود 50 کیلومتری شمال شرق لندن، دستگیر شده است.

در همین حال، پلیس لندن تصریح کرد که تغییر مسیر این هواپیما با توجه به گزارشاتی مبنی بر حضور یکی از افراد تحت پیگرد اینترپل در میان مسافران، صورت گرفت و این وضعیت ناشی از مسایل تروریستی و یا ناشی از خطر ربوده شدن هواپیمای پاکستانی نبوده است.

هواپیمایی پاکستانی هم اینک در فرودگاه استانستد است و افسران اسکاتلندیارد در حال تحقیق در این مورد هستند.

پلیس انگلیس احتمال اقدام تروریستی یا هواپیماربایی را رد کرد اما در همین حال خطوط هواپیمایی پاکستان در بیانیه ای گفته است که مقامات انگلیس پس از دریافت "تهدید امنیتی از طریق تماس تلفنی فردی ناشناس"  اقدام به اسکورت و فرود هواپیمای یاد شده در فرودگاه استانستد کردند

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه