English

آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار

طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد از روز یکشنبه ۱۸ آذرماه سال‌جاری، با پاسخگویی مدیرکل بازاریابی این بانک به سئوالات متقاضیان آغاز می‌شود.

آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک انصار ، این طرح که طی  ۴ سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه ۱۸ آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می‌شود.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و تبلیغات و در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها  صورت می‌گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱.۳۰ آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ ۹ دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد. 

شایان ذکراست که این طرح بر اساس جدول مندرج در سایت بانک انصار اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ ها و زمان های تعیین شده از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند.

 
 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی