English

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مطرح کرد:

بانک قرض الحسنه مهر ایران، فعال در مدار اصول حرفه ای

تفاهم‌نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به ارزش ۶۰ میلیارد تومان به منظور کمک به احداث و تکمیل مسکن مناطق روستایی به امضا رسید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران، فعال در مدار اصول حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکسان است و قصد هر دو نهاد، کمک به مستضعفان و محرومان است.

وی افزود: ما قصد داریم روستاییان مسکن مناسبی داشته باشند و علاوه بر منابعی که از سوی دولت در اختیارمان قرار می‌گیرد تلاش می کنیم از منابع ترکیبی با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد و... نیز استفاده کنیم.

تابش ادامه داد: سال گذشته تفاهمنامه خوبی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد کردیم که بر اساس آن منابع ترکیبی ما با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبلغ ۴۵ میلیارد تومان بود و از این طریق به افراد نیازمند، تسهیلات پرداخت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: این عدد امسال با تفاهمنامه جدید به ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و مجموع دو قرارداد پارسال و امسال ۱۰۵ میلیارد تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم از این محل در یکسال آینده ۱۲ هزار فقره تسهیلات پرداخت کنیم چراکه معتقدیم همین وام‌های خرد، زندگی بسیاری از مستضعفان را بهبود می‌بخشد.

مهندس تابش تاکید کرد: از همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بسیار راضی هستیم و با این بانک بسیار راحت‌تر از سایر بانک‌ها کار می‌کنیم.

رئیس بنیاد مسکن با اشاره به تفاهم نامه هایی که با سایر بانک ها و سازمان ها منعقد کرده بودند تشریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک اصولی است و صرفا در جهت اهداف خود فعالیت می کند و از مسیر تعریف‌ شده برای خود، خارج نمی‌شود.

تابش در ادامه اظهار داشت: اولویت پرداخت این تسهیلات، مناطق مرزی محروم است زیرا به استقرار مردم در مناطق مرز کمک می‌کند.

وی همچنین در خصوص ضمانت های دریافتی نیز اذعان داشت: دریافت ضمانت از روستاییان بصورت سفته زنجیره ای است.

 

شایان ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران از سال گذشته تا کنون، تعداد ۷۱۱۰ فقره تسهیلات به معرفی شدگان روستایی به ارزش ۳۶۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

همچنین پیش از این، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز به دلیل اعطای تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی از بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی