English

قدردانی وزیر صنعت، معدن وتجارت از اقدامات حمایتی مدیرعامل بانک کشاورزی

رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن وتجارت در آیین افتتاح کارخانه نوین چوب خوزستان که با مشارکت و حمایت 800 میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده است، از اقدامات بانک کشاورزی قدردانی کرد.

قدردانی وزیر صنعت، معدن وتجارت از اقدامات حمایتی مدیرعامل بانک کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج یه نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب  بانک کشاورزی استان خوزستان، آیین افتتاح کارخانه نوین چوب خوزستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور،رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن وتجارت ، روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و جمعی دیگر از مقامات کشوری و استانی،  عصر روز سه شنبه 22 آبان در اهواز برگزار شد و در جریان آن، عملکرد و اقدامات بانک کشاورزی توسط وزیر صنعت،معدن وتجارت مورد قدردانی و تجلیل قرار گرفت.

شایان ذکر است این واحد صنعتی با ظرفیت تولید سالانه 25 میلیون متر ام دی اف،کاغذ آغشته ، پرس ملامینه و سوپر هایگلاس در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز راه اندازی شده و زمینه اشتعال مستقیم را برای 600 نفر فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید، بانک کشاورزی با پرداخت 800 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی خود، از ایجاد این واحد تولیدی صنعتی وابسته به بخش کشاورزی حمایت و در راه اندازی آن مشارکت کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه