English

خدمت رسانی ۵۱۰ نفر از کارکنان بانک ملی ایران در تحویل ارز زائران

در روزهایی که زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای برگزاری مراسم اربعین حسینی دسته دسته به سمت این حرم مطهر روانه هستند، صدها نفر از کارکنان بانک ملی ایران نیز به صورت داوطلبانه برای تسریع روند تحویل ارز به زائران راهی شهرهای مرزی و عراق شده اند.

 خدمت رسانی 510 نفر از کارکنان بانک ملی ایران در تحویل ارز زائران

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از شروع تحویل ارز در مناطق مرزی داخل خاک عراق در مهران و شلمچه، طرف عراقی همکاری لازم را برای افزایش باجه ها و ساعت کاری آنها انجام نداد و لذا بالغ بر 510 نفر از کارکنان بانک به صورت داوطلبانه به مناطق مذکور شتافتند و پس از انجام هماهنگی با مقامات عراقی، به تسریع در روند تحویل ارز زائران اباعبدالله الحسین (ع) کمک کردند.

خوشبختانه با این عزم عمومی و بسیج امکانات نیروی انسانی و تجهیزات بانک، در حال حاضر وضعیت تحویل ارز در مناطق مرزی و شهرهای نجف، کاظمین و کربلا عادی و روان است و زائران در مدت کوتاهی ارز خود را دریافت می کنند.

همچنین موکب امام خمینی (ره) متشکل از گروه درمانی بیمارستان بانک ملّی ایران با 30 نفر کادر پزشکی و پرستاری و دو دستگاه آمبولانس طی مدت دو هفته در مسیر زائران اربعین حسینی در طریق الحسین (ع) عمود 202  مستقر شد تا به صورت شبانه روزی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات درمانی رایگان ارایه کند. منابع این موکب از محل هزینه شخصی کارکنان بانک به ویژه کارکنان بیمارستان و پزشکان تامین شده و تاکنون حدود 35 هزار نفر خدمات درمانی دریافت کرده اند. 100 هزار ماسک نیز میان زائران توزیع شده است.

همچنین در روزهای گذشته تعدادی از اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران امور و مسئولان ارشد بانک ملی ایران هم در قالب تیم های متعددی برای نظارت و کمک در خصوص تحویل ارز به زائران حرم ابا عبدالله الحسین(ع)، رهسپار مناطق مرزی و کشور عراق شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی