English

جلسه مدیر شعب استان خراسان جنوب بانک ایران زمین برگزار شد

جلسه روسای شعب استان خراسان جنوبی بانک ایران زمین با روسای شعب این استان با دو محور تحلیل، بررسی و رفع موانع موجود در پایانه های pos فروشگاهی و جذب منابع، بانکداری مدرن و دیجیتال برگزار شد.

جلسه مدیر شعب استان خراسان جنوب بانک ایران زمین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، جلسه روسای شعب استان خراسان جنوبی با حضور مدیر، معاون، پرسنل ستادی،روسای شعب و نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با دو محور تحلیل، بررسی و رفع موانع موجود در پایانه های pos فروشگاهی و جذب منابع، بانکداری مدرن و دیجیتال برگزار شد.

در این جلسه یزدانی مدیر استان گفت: در وضعیت کنونی بازار لزوم توجه مستمر و پیگیری روزانه پایانه های pos فروشگاهی یکی از مهمترین پارامتر های رسیدن به موفقیت شعبه و بازدهی است بررسی و پایش مستمر پایانه ها و رصد تراکنش های مشتریان مربوط به هر شعبه و نیز جمع آوری پایانه های کم تراکنش و صفر تراکنش و تخصیص آنها به مشتریان پر تراکنش و فعال سبب بهره وری هرچه بیشتر دستگاه های موجود خواهد شد، بطوریکه شاهد کاهش هزینه های نگهداری دستگاه ها و در عوض سودآوری برای بانک خواهیم بود.

در ادامه رسائی مقدم معاون استان با بیان اطلاعات و آمار جامعی از فعالیت شعب در خصوص بانکداری مدرن و جذب منابع در شعب گفت: نباید تاکید شعب فقط به پرداخت نرخ سود بالا به مشتریان باشد، باید از تمامی ظرفیت ها نظیر بانکداری مدرن (تلفن بانک، همراه بانک، اینترنت بانک و...) و در ادامه ی آن بانکداری دیجیتال نهایت استفاده را نمود، بطوریکه مشتریان پس از استفاده از سرویس های این بانک، تعلق خاطر، سهولت،سادگی و اعتماد به سیستم را تجربه نمایند.

وی در ادامه افزود: امروزه یافتن مشتری خوب و نگهداری آن یک هنر محسوب می شود و انتخاب این گونه مشتریان و پشتیبانی از آنها هدف این مدیریت بوده و خواهد بود.

در ادامه روسای شعب مشکلات خود را در خصوص پایانه های pos فروشگاهی مطرح نموده که توسط نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان پاسخ مناسب داده و مقرر شد پیگیری های لازم تا رفع تمامی موانع و مشکلات شعب ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی