English

در بانک قرض الحسنه مهرایران؛

سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعب سراسر کشور در حال توسعه است

سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه مرکزی استان خراسان رضوی بانک قرض الحسنه مهرایران راه اندازی شد و در شعب سراسر کشور در حال توسعه است.

سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعب سراسر کشور در حال توسعه است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سامانه خدمات بانکی نابینایان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان نابینا و سهولت بهره‌مندی این قشر از خدمات بانکداری الکترونیک، در شعبه مرکزی استان خراسان رضوی بانک قرض الحسنه مهرایران راه اندازی شد و در شعب سراسر کشور در حال توسعه است.

استفاده آسان از امکانات، تجهیزات و خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه از جمله اهداف راه اندازی این سامانه برای نابینایان است.

بدین ترتیب روشندلان می توانند در مراجعه های خود به شعبی که این سامانه در آن راه اندازی می شود، بدون هیچ محدودیتی به انجام عملیات بانکی خود پردازند.

شایان ذکر است، طبق آخرین غربالگری‌های به عمل آمده در کشور، قائم‎مقام انجمن نابینایان، از وجود ۱۱۵ هزار نابینا و ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر کم بینا یا دچار اختلال بینایی در کشور خبرداد. این در حالی است که نابینایان، تحصیل کرده‌ترین افراد در میان معلولان به شمار می‌روند به نحوی که تعداد نابینایان دانشگاهی در کشور بالغ بر پنج هزار نفر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه