English

مراسم معارفه رییس اداره امور شعب استان اردبیل برگزار شد

رییس جدید اداره امور شعب استان اردبیل امروز با حضور عضو هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران معارفه و از رییس پیشین این اداره امور شعب تقدیر شد.

مراسم معارفه رییس اداره امور شعب استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک در این مراسم گفت: تامین منابع مالی پروژه راه آهن اردبیل از جمله تلاش های موثر مدیــــر عامل و هیات مدیره بانک ملی ایران است که در توسعه و رونق اقتصادی استان نقش موثری خواهد داشت .

وی در این مراسم که حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی نیز حضور داشت، با اشاره به اهمیت نقش شبکه بانکی در تامین منابع مالی کسب و کارهای جدید تاکید کرد: حمایت از کسب و کارهای جدید و نوآور، می تواند باعث سودآوری، بهره وری و رونق اقتصادی جامعه شود.

وی در این مراسم از خدمات حجت اله شاکری رییس قبلی اداره امور شعب استان اردبیل تقدیر و برای طاهر مولائی نیا رییس جدید اداره امور شعب استان آرزوی موفقیت کرد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز در این مراسم با اشاره به شرایط خطیر کشور گفت: بانک ملی ایران با استعانت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش می کند تا همگام با سیاست های دولت محترم؛ شکوفایی اقتصادی کشور، اشتغالزایی و رشد همه جانبه محقق شود.

همچنین در این مراسم بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل و تنی چند از مدیران ارشد استانی حضور داشتند.

رییس قبلی اداره امور شعب استان اردبیل نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب در دوره ریاست خود ارائه و رییس جدید نیز برنامه های خود، برای پیشرفت این اداره امور شعب، را اعلام کرد.

پس از این مراسم ، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه، از کارخانه آرتاویل تایر اردبیل بازدید کردند.

بانک ملی ایران در تامین سرمایه در گردش این کارخانه نقش موثری داشته است و هم اکنون نیز برای توسعه این کارخانه ، در قالب تامین منابع مالی آن مشارکت دارد.

با تحقق طرح توسعه این کارخانه،علاوه بر اشتغال زایی پایدار، ظرفیت تولید لاستیک های کامیونت کشور 30 درصد افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی